Marka realme obecna jest w Polsce od kwietnia 2020 roku. W tym czasie na rynku debiutowało 13 modeli smartfonów oraz towarzyszące im akcesoria – smart watche oraz słuchawki. Realme nawiązało również współpracę z kluczowymi dystrybutorami oraz największymi sklepami z elektroniką użytkową. Urządzenia marki trafiły do oferty operatorów Play oraz Plus. Zyskały również uznanie konsumentów, co przejawia się rosnącą w siłę społecznością użytkowników.
Pod koniec minionego roku realme było obecne w 61 krajach. Wysoką jakość urządzeń i rozwiązania technologiczne docenili ich użytkownicy, szczególnie przedstawiciele tzw. pokolenia tzw. millenialsów, kluczowego dla marki grupy docelowej. O pozytywnym odbiorze urządzeń realme świadczy 159 nagród dla poszczególnych produktów, w tym dla określanego mianem jednego z najlepszych smartfonów ze średniej półki realme 7 Pro czy popularyzatora łączności 5G realme 7 5G, w Polsce będącego najtańszym telefonem z 5G.
W Polsce producent został Debiutem Roku w plebiscycie TechAwards 2020, a urządzenia realme docenione zostały przez media technologiczne, zdobywając ponad 30 branżowych wyróżnień. Na globalnej arenie, urządzenia realme zostały nagrodzone za swoje wzornictwo – o czym świadczy aż 5 nagród w tej kategorii (m.in. Red Dot Award, Pin Award i Good Design Award). Nagrody branżowe uzupełniło także 17 wyróżnień dla marki oraz ważne w rozwoju biznesowym kamienie milowe. W 2020 roku Counterpoint Research uznało realme za najszybciej rozwijającą się marką smartfonów na świecie, a Financial Times potwierdził, że firma zajmuje istotną pozycję w regionie Azji i Pacyfiku.
Plany marki na 2021 rok to utrzymanie wysokiego tempa wzrostu, a także powiększanie produktowego portfolio, m.in. o szerszą grupę akcesoriów oraz rozwiązań AIOT. Istotny będzie także rozwój biznesowy i pozyskanie kolejnych partnerów, tak aby wprowadzić realme do ścisłego TOP 5 smartfonowych marek na rynku polskim. W najbliższym czasie możemy spodziewać się oferty realme u wszystkich operatorów komórkowych w Polsce, a tym samym pokrycia przez producenta wszystkich kluczowych kanałów sprzedaży.
Zobacz więcej