Trwa sprzedaż wydanego przez Idea Ahead albumu autorstwa Krzyśka Augustyna pt. C64 – Polskie Piksele w Grach. To druga i rozszerzona, w stosunku do wydania pierwszego, wersja tego wydawnictwa.

Trwa sprzedaż niezwykłego Albumu pod tytułem C64 – Polskie Piksele w Grach.

W II wydaniu autor, Krzysiek Augustyn, zaprasza do niezwykłej wizualnej podróży po polskich grach na komputer Commodore 64, powstałych na przestrzeni od lat 80-tych ubiegłego wieku do dzisiaj. Tak, C64 wciąż żyje dzięki twórcom! Opisy produkcji okraszone są ekskluzywnymi wywiadami, zdjęciami, ciekawostkami i opowieściami twórców.

Album otrzyma przepiękne wydanie w formacie 21 x 27,5 cm w twardej, szytej oprawie w objętości ponad dwustu kolorowych stron na papierze premium arctic volume white o gramaturze 170 g/m2. Grafikę okładkową przygotował specjalnie z okazji tego wydania Tomasz Carrion Mielnik.

Grafika reklamująca książkę C64 - Polskie Piksele w Grach

Splot różnych czynników i okoliczności  sprawił, że w latach 90-tych większość gier  na C64 powstała właśnie w Polsce. C64 – Polskie Piksele w Grach to fascynująca wyprawa w naszą gamedevową przeszłość, w czasy trudnych początków, niespodziewanych wyzwań i niesamowitych rozwiązań. Pozycja nie tylko dla tych, którzy pamiętają te czasy, ale też dla osób ciekawych „jak to drzewiej gry się w Polsce robiło”.

W przedsprzedaży kupujący ma gwarancję otrzymania albumu w promocyjnej cenie oraz z prezentem w postaci zakładki. Nabywcy limitowanej wersji kolekcjonerskiej mogą liczyć na numerowaną pamiątkową kartę z podpisem autora.

Premiera albumu zaplanowana jest na 26 maja podczas Festiwalu Gier i Popkultury Pixel Heaven 2023 w Warszawie. Odbędzie się wówczas panel dyskusyjny z udziałem autora książki i jej bohaterów.

O autorze

Krzysiek Augustyn

Na scenie komputerowej związanej z Commodore 64 od początku lat 90. Autor sześciu gier na ten komputer, z zamiłowania programista, od urodzenia gliwiczanin. W latach 2006–2010 redaktor naczelny jednego z największych polskich serwisów związanych z elektroniczną rozrywką – Imperium Gier Wirtualnej Polski. Współtwórca serii programów telewizyjnych GameStory, opowiadających o klasycznych grach wideo.

Wydawca

IDEA  AHEAD

Właściciel magazynów Pixel i PSX Extreme oraz organizator wydarzeń związanych z branżą gier wideo oraz szeroko rozumianą popkulturą: Gamedev & Creative Careers Expo oraz Festiwalu Gier i Popkultury Pixel Heaven. Ma na swoim koncie wydane z sukcesem takie pozycje książkowe jak Wielka Księga Gier, Historia Amigi Piksel po Pikselu, Historia Commodore 64 Piksel po Pikselu, Amiga Rulez! czy Komiks Dla Pixela Michała „Śledzia” Śledzińskiego.

{loadmoduleid 1123}