Netflix utrzymuje przewagę i pozycję lidera na polskim rynku serwisów streamingowych, w pierwszym kwartale 2023 roku.

Netflix pozostaje najpopularniejszym serwisem streamingowym wśród polskich klientów w pierwszym kwartale tego roku. Serwis ten ma 34-procentowy udział w naszym rynku. Na drugim miejscu jest HBO Max, które traci do lidera sporo, bo aż 20 procent. Trzeci jest Prime Video. Niezwykle tania usługa od Amazona w Polsce ma 12-procentowy udział.

Grafika prezentuje udział serwisów streamingowych w polskim rynku w pierwszym kwartale 2023 roku

Czwarte miejsce w tym rankingu i aspiracje wejścia do trójki ma Disney+, który, na razie, na naszym rynku, uzyskał 9 procent udziałów i jest to nieco więcej, niż notował w ostatnim kwartale zeszłego roku. Na kolejnej pozycji plasuje się polski Player, a niżej Apple TV+ i Viaplay.

Netflix, pomimo liderowania w stawce, trzecie notowanie z rzędu traci jednak użytkowników. HBO max pozostaje na tym samym poziomie, a zyskuje ich, i to dość wyraźnie, Prime Video. 

{loadmoduleid 1123}