Phil Shiller ustępuje ze stanowiksa szefa marketingu w Apple.

Phil Shiller pow ielu latach na stanowisku szefa marketingu w Apple ustępuje i zajmie mniej eksponowane stanowisko w firmie. Pozostanie jednak na czele zespołu App Store i Apple Events. Jego miejsce w roli wiceprezesa d.s. marketingu na świecie zajmie Greg Joswiak.

Greg Joswiak, źródło: apple.com

Phil pomógł nam zbudować Apple, takim jakim jest obecnie, a jego wkład w rozwój firmy jest nieoceniony. W swojej nowej roli nadal będzie przewodnikiem i wsparciem, tak, jak czynił to przez lata dotychczas spędzone w Apple. 

– powiedział Tim Cook.

Phil Shiller rozpoczął pracę w Apple w 1997 roku, czyli jeszcze w czasie, kiedy firma słaniała się na nogach i groziło jej widmo upadłości. Shiller zajmował się również w Apple nierzadko sprzętem, a każdy pamięta go chyba z prezentacji w trakcie konferencji Apple. Joswiaka Tim Cook przedstawia jako wieloletniego lidera w dziale marketingu produktów. Jego przejście do roli szefa tego działu jest więc naturalną koleją rzeczy i najbardziej naturalną koleją rzeczy.

Greg Joswiak w Apple pracuje od 20 lat. W trakcie swojej przygody w Apple współtworzył marketing takich przełomowych urządzeń firmy z Cupertino jak iPod, czy iPhone. Jest absolwentem Uniwersytetu w Michigan na kierunku Science in Computer Engineering.