Musk zmienił logo Twittera na X. Logo jest brzydkie, a cały ten rebranding jest, naszym zdaniem, najgłupszym, jaki dotąd widzieliśmy.

W poniedziałek, 24 lipca, logo Twittera z błękitnym ptaszkiem zostało zastąpione brzydkim X. To efekt kolejnych, dziwnych decyzji Elona Muska, które zapowiadał już w miniony weekend.

Jak mówi sam Musk, a także – rzadko widywana i słyszalna – CEO Twittera, Linda Yaccarino, X ma symbolizować aplikację do wszystkiego, którą wkrótce stanie się Twitter. Ma mieć w sobie użyteczność aplikacji wideo, komunikatora, procesora płatności i banku. Tak naprawdę zmiana Twittera w X roczęła się już w kwietniu tego roku, kiedy Musk zmienił nazwę firmy z Twitter Inc. na X Corp. Musk zakomunikował również, że od teraz w serwisie Twitter nie wysyła się już tłitów (tweetów), a X-y. 

Właściciel Tesli ewidentnie lubi literę X. Jedna z jego firm, SpaceX ma X w nazwie i w logo, niedawno założona nowa firma Muska nosi również nazwę xAI i będzie zajmować się sztuczną inteligencją. W przeszłości Musk założył również firmę X.com, która nieco później połączona została z Confinity i przekszatłcona w 2001 roku w PayPal. W 2017 roku Musk odpkupił od PayPala domenę X.com.

Twittera Musk przejął pod koniec października zeszłego roku za kwotę oscylującą w granicach 44 miliardów dolarów. 

{loadmoduleid 1123}