Musk zmienił logo Twittera na X. Logo jest brzydkie, a cały ten rebranding jest, naszym zdaniem, najgłupszym, jaki dotąd widzieliśmy.
W poniedziałek, 24 lipca, logo Twittera z błękitnym ptaszkiem zostało zastąpione brzydkim X. To efekt kolejnych, dziwnych decyzji Elona Muska, które zapowiadał już w miniony weekend.
Jak mówi sam Musk, a także – rzadko widywana i słyszalna – CEO Twittera, Linda Yaccarino, X ma symbolizować aplikację do wszystkiego, którą wkrótce stanie się Twitter. Ma mieć w sobie użyteczność aplikacji wideo, komunikatora, procesora płatności i banku. Tak naprawdę zmiana Twittera w X roczęła się już w kwietniu tego roku, kiedy Musk zmienił nazwę firmy z Twitter Inc. na X Corp. Musk zakomunikował również, że od teraz w serwisie Twitter nie wysyła się już tłitów (tweetów), a X-y.
It’s an exceptionally rare thing – in life or in business – that you get a second chance to make another big impression. Twitter made one massive impression and changed the way we communicate. Now, X will go further, transforming the global town square.
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 23, 2023
Właściciel Tesli ewidentnie lubi literę X. Jedna z jego firm, SpaceX ma X w nazwie i w logo, niedawno założona nowa firma Muska nosi również nazwę xAI i będzie zajmować się sztuczną inteligencją. W przeszłości Musk założył również firmę X.com, która nieco później połączona została z Confinity i przekszatłcona w 2001 roku w PayPal. W 2017 roku Musk odpkupił od PayPala domenę X.com.
Twittera Musk przejął pod koniec października zeszłego roku za kwotę oscylującą w granicach 44 miliardów dolarów.
{loadmoduleid 1123}
Zobacz więcej