Jeszcze wczoraj Facebook, a dziś Meta, w najbliższej przyszłości zamierza konkurować z Apple (i nie tylko) na rynku smartwatchy ze swoim zegarkiem w którym w oczy rzuca sie przede wszystkim notch.
Zdjęcie zegarka nad którym rzekomo ma pracować Meta (czyli jeszcze do wczoraj Facebook, spółka matka, między innymi, serwisu społecznościowego Facebook i Instagrama) opublikował Bloomberg. Miało sie ono znajdować wewnątrz jednej z aplikacji dla iPhone’a. Zdjęcie pokazuje zegarek, który swoim wyglądem przypomina Apple Watcha, ale ma nieco bardziej zaokrąglone rogi oraz, co ciekawe, kamerę z notchem u dołu wyświetlacza. Notch jest więc obecny już nie tylko w smartfonach, ale również w laptopach Apple, a teraz będzie, na to wygląda, obecny również w zegarkach.
Zdjęcie zegarka zostało znalezione wewnątrz aplikacji do kontroli smart okularów, które Facebook wydał w kooperacji z Ray-Ban. Zegarek ma wymienną bransoletę i przycisk kontrolny z prawej strony koperty. Na razie nic więcej o zegarku firmy Marka Zuckerberga nie wiadomo. Wiemy natomiast, że Facebook, a obecnie Meta, od dłuższego planuje wydanie własnego smartwatcha, a wstępny termin premiery, jak podaje Bloomberg, ustalony został na początek 2022 roku, ale bardziej prawdopodobne są okolice lata przyszłego roku. Co więcej, Meta pracuje jednocześnie nad trzema generacjami zegarka, które premierę mają mieć w najbliższych latach.
Według kodu wewnątrz aplikacji w której znaleziono zdjęcie zegarka ma on nosić nazwę Milan (choć to może być nazwa kodowa).
Zobacz więcej