Chińską premiera najnowszego smartfona od realme, modelu GT5 Pro, odbędzie się 7 grudnia podczas wydarzenia w Shenzhen. Premierowy produkt ma wyłamać się z konwencjonalnych standardów flagowych telefonów, oferując niezrównane osiągi teleobiektywu.

 Najnowszy flagowiec realme uosabia dążenie serii GT do perfekcji w zakresie wydajności i fotografii mobilnej.

Grafika promująca najnowszy smartfon realme GT5 pro

Procesor Snapdragon 8 Gen 3, najsilniejszy jak dotąd układ 5G od Qualcomm, stanie się sercem nowego flagowca realme. Telefon zapewni 30 procent wzrostu wydajności procesora i 20-procentową poprawę efektywności energetycznej w porównaniu z poprzednimi generacjami urządzeń z serii GT, zapewnia producent.

Innowacyjność nowego smartfona realme polega także na wyposażeniu go w największy w branży, superlekki peryskopowy teleobiektyw IMX890. Współpraca z Qualcomm i ArcSoft zaowocowała rewolucyjnym podejściem do architektury obrazowania, co sprawia, że realme GT5 Pro stanie się wiodącym modelem wśród telefonów z teleobiektywem.

Historyczne osiągnięcie realme – 200 milionów dostarczonych smartfonów

Od swojego debiutu na dynamicznym globalnym rynku w 2018 roku, gdzie funkcjonowało ponad 701 marek smartfonów, realme nieustannie dąży do ugruntowania swojej pozycji wśród topowych producentów telefonów.  W 2021 roku, czyli zaledwie w 37 miesięcy swojej obecności na światowy rynek, firma dostarczyła 100 milionów smartfonów, zdobywając uznanie i rozpoczynając dynamiczny etap wzrostu.

Według danych Canalys w 2022 roku realme Europe zajęło czwartą pozycję wśród marek smartfonów z imponującym wzrostem na poziomie 8 procent – była to jedyna marka notująca wzrost w tamtym czasie. Koncentrując się na liniach produktów takich jak seria GT oraz serie numeryczne, realme nie tylko zdobyło pozycję w TOP 4 na rynku europejskim w 2023 roku według raportu Counterpoint, ale także utrzymało swoją pozycję jako jedyna rosnąca marka smartfonów.

Planując rok 2024, realme zamierza znacząco zwiększyć inwestycje w badania i rozwój, prognozując wzrost wydatków w tej dziedzinie o 470 procent. Dążąc do stania się liderem w dziedzinie technologii, producent planuje intensywną współpracę z ponad 33 wiodącymi partnerami międzynarodowymi.

{loadmoduleid 1123}