Super Bowl to nieoficjalne narodowe święto Amerykanów. Czasem ważniejsze od wyniku i od tego, kto w ogóle gra w meczu finałowym NFL jest to, kto i co reklamuje w przerwach.
Nieodłącznym elementem corocznego meczu Super Bowl są reklamy w przerwach. Stawki za kilkunastosekundowe klipy reklamowe dochodzą do kilku i kilkunastu milionów dolarów. Po raz pierwszy w tym roku w czasie Super Sunday zareklamował się Facebook. Co roku także w tym czasie prezentowane są zwiastuny nadchodzących hitów filmowych i serialowych. Nie inaczej było również w tym roku. Wśród zwiastunów pojawił się 25. film o przygodach Jamesa Bonda, zwiastun historii Czarnej Wdowy oraz kilku innych produkcji, które pojawią się na Disney+ (Vanda Vision, Loki, The Falcon and Winter Soldier). Swój czas mieli także Szybcy i Wściekli, którzy wyjadą ze swoich garaży już po raz dziewiąty, Maverick w kontynuacji Top Gun oraz Sonic The Hedgehog.
Zobaczcie je wszystkie.
Zobacz więcej