Jeszcze w czerwcu agencja gamingowa Fantasyexpo przejęła od Bayer Media Group prawa do marki CD-Action.
Informacje o kłopotach najstarszego magazynu o grach w Polsce docierały do nas w maju. Pod koniec maja dowiedzieliśmy się, że trwają rozmowy pomiędzy Bayer Media Group a potencjalnym nabywcą praw do marki. Okazuje się, że jeszcze w czerwcu prawa te przejęła agencja gamingowa Fantasyexpo. To, co wiemy w tej chwili to fakt, że obok wydawanego nieprzerwanie papierowego czasopisma stanie nowy portal oferujący zarówno treści pisane, jak i nowoczesne formy wideo. W serwisie Beesfund – pierwszej w Polsce platformy finansowania społecznościowego o charakterze udziałowym – pojawiła się już zajawka zbiórki. Bliższe informacje mamy poznać jeszcze dziś, 8 lipca, zapowiada na Twitterze co-founder Fantasyexpo, Kamil Górecki.
Fantasyexpo przedstawiają się jako największa agencja gamingowa w Polsce. Oferują kreatywne doradztwo strategiczne dla marek, unikalne marketingowe kampanie sprzedażowe, kampanie produktowe, produkcyjne i eventowe. Agencja powstała w 2013 roku.
Zobacz więcej