inPost będzie współpracował na polskim rynku z Amazonem. 

Już pod koniec ubiegłego roku informowaliśmy, że inPost prawdopodobnie zostanie partnerem Amazona w Polsce. Spółka pod kierownictwem Rafała Brzoski w połowie stycznia ogłosiła również, że zamierza zadebiutować na giełdzie Euronext Amsterdam. W ofercie publicznej, która rozpoczęła się 21 stycznia, InPost sprzedał 175 milionów akcji spółki, stanowiących 35 procent kapitału, po cenie 16 euro za akcję. Przedział cenowy wynosił 14-16 euro. Wartość oferty wyniosła 2,8 miliarda euro.

W rozmowie z Bloombergiem Rafał Brzoska przyznał również, że wspomniana umowa z Amazonem jest już faktem. O tym, że Amazon (w końcu) oficjalnie pojawi się w Polsce firma poinformowała pod koniec stycznia. Amazon miał już oficjalnie wejść do Polski pod koniec zeszłego roku, ale to się ostatecznie nie udało. inPost na rodzimym rynku współpracuje także z Allegro z którym przedłużył umowę we wrześniu zeszłego roku. 

Polska jest liderem w Europie, jeśli chodzi o ilość paczkomatów, choć powinno się napisać skrytek na przesyłki, ponieważ słowo Paczkomat zarezerwowane jest wyłącznie dla inPostu. Spółka Rafała Brzoski może pochwalić się ponad 8 tysiącami takich urządzeń na terenie kraju, rozwijająca takie usługi Poczta Polska ma ich do tej pory ok. 500. Drudzy w Europie są Niemcy, tam skrytek prawie 5,5 tysiąca ma DHL. Trzecia w rankingu jest Hiszpania z lokalnym liderem w postaci Posti.