OPPO, producent smartfonów oraz urządzeń IoT, zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League, najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie. Umowa została podpisana na dwa sezony. OPPO jest pierwszą w historii chińską marką, która rozpoczęła współpracę z Ligą Mistrzów.

Podczas rozgrywek UEFA Champions League promowane będą flagowe smartfony OPPO z serii Reno i Find X oraz pokazywane będą najnowsze urządzenia IoT producenta, w tym słuchawki i smartwatche. W ramach współpracy z UEFA Champions League, OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ponadto, w ramach akcji Inspiration Moments, firma będzie zachęcać kibiców do uchwycenia wyjątkowych momentów z boisk piłkarskich. Najlepsze zdjęcia zostaną udostępnione w sekcji OPPO Gallery na oficjalnej stronie internetowej UEFA oraz dedykowanej stronie poświęconej rozgrywkom.

Grafika promująca partnerstwo OPPO z UEFA Champions League

Zostaliśmy pierwszym chińskim partnerem UEFA Champions League. Idee tych rozgrywek znakomicie współgrają z wartościami naszej marki, która kładzie silny nacisk na innowacyjność oraz stawianie czoła przeciwnościom w myśl motta Inspiration Ahead. Wierzymy, że współpraca z UEFA Champions League nie tylko pozwoli nam dalej tworzyć silną społeczność, która wspólnie przeżywa i dzieli się sportowymi emocjami, ale również umocni naszą pozycję na rynku europejskim, mówi William Liu, President of Global Marketing w OPPO.

OPPO od kilu lat współpracuje z różnymi instytucjami i wydarzeniami sportowymi, szczególnie turniejami tenisowymi – Wimbledonem oraz Roland-Garros, z którymi producent związany jest już czwarty rok z rzędu. Ponadto, jest globalnym partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta ICC (ang. International Cricket Council).

Dwuletnie partnerstwo z UEFA Champions League pozwoli tej marce mocniej zaistnieć w świadomości kibiców piłki nożnej. W ramach współpracy OPPO będzie obecne przy Lidze Mistrzów UEFA, której DNA to the best of the best, które szczególnie mocno współgra z DNA OPPO: Inspiration Ahead. Ponadto, producent będzie współpracować z UEFA w ramach Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA. Umowa została podpisana na dwa sezony: 2022-2023 oraz 2023-2024.

{loadmoduleid 1123}