W piątek, 5 kwietnia, rusza internetowy sklep Lidla. Póki co, nie kupimy tam jednak kapusty czy chleba. Na początek niemiecka sieć handlować będzie w sieci artykułami non – food.

Po Niemcach, Hiszpanii i Czechach Polska będzie czwartym krajem w którym Lidl uruchomi sprzedaż produktów przez Internet. Od piątku, 5 kwietnia, na stronie lidl-sklep.pl będziemy mogli zrobić zakupy, ale, póki co, niedostępne będą tam artykuły spożywcze. Na początku wśród 650 produktów znajdziemy odzież, sprzęt AGD czy produkty do domu. Wysyłka odbywać będzie się poprzez kurierów InPost i Geist. Wysyłka kosztować ma 9,90 zł, a po przekroczeniu kwoty zamówienia na 149 zł ma być darmowa. Obsługiwane płatności to przelew, karta płatnicza oraz Blik.

Prezes Lidl Polska, Maksymilian Braniecki, ma ambitne plany. W trakcie konferencji prasowej, na której ogłoszono otwarcie sklepu internetowego, mówił, że Lidl wierzy, że w trakcie pierwszego roku działalności ich sklep znajdzie się w pierwszej piątce firm sprzedających produkty non-food. Braniecki nie wyklucza także, że w przyszłości do sklepu internetowego wprowadzona zostanie także żywność.

Sklep internetowy Lidla to trzecie przedsięwzięcie e – commerce tej sieci. W 2017 roku uruchomiono Winnicę Lidla, czyli platformę do rezerwacji win z późniejszym ich odbiorem w sklepie stacjonarnym oraz Lidl Podróże, platformę z ofertami turystycznymi.