TikTok chce, aby wybrani twórcy treści byli nagradzani udziałem w zyskach z reklam. Cały system ma działać podobnie jak YouTube.

TikTok chce dzielić się przychodami z reklam z twórcami. Oczywiście, nie ze wszystkimi, bo uprawnionymi do udziału w programie TikTok Pulse mają być uzytkownicy z minimum 100 tysiącami obserwujących, a same reklamy wyświetlane mają być jedynie w topowych 4 procentach materiałów zamieszczanych w serwisie. Jest to jednak kolejny krok chińskiego serwisu do upodobnienia się do YouTube’a, który program zarobkowy dla twórców wprowadził już dłuższy czas temu.

Według zamysłu TikTok ma dzielić się z wybranymi twórcami po połowie z przychodu z wyświetlania reklam. Program ma wystartować już w czerwcu w Stanach Zjednoczonych, a inne regiony mają być wdrożone w niego na jesieni. Będzie to drugi program zarobkowy, jaki zaimplementowano w TikToku, obok Creator Fund, na który jednak użytkownicy narzekali z powodu małych i niestabilnych wypłat.

{loadmoduleid 1123}