Realme rozpoczyna współpracy strategiczną z Polskim Związkiem Narciarskim. Oficjalny start partnerstwa został ogłoszony podczas konferencji prasowej i ceremonii podpisania umowy przed sobotnimi (20 stycznia) zmaganiami Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem.

W ramach zawartej na rok współpracy marka realme będzie obecna podczas wydarzeń organizowanych w ramach Pucharu Świata, Pucharu FiS oraz zmagań o Puchar Kontynentalny. Co więcej, wizerunek polskich skoczków będzie widocznych w różnorodnych kanałach komunikacji marki, m.in.: outdoor, Social Media, PR oraz kampanii telewizyjnej.

Na zdjęciu Adam Małych, prezes PZN, i Justyna Kościuk, marketing manager realme

Profesjonalny sport związany jest z nowoczesnymi technologiami, które często w sporcie pozwalają przekraczać wcześniejsze granice i ustanawiać nowe rekordy. Dotyczy to sprzętu sportowego, treningu, planowania, ale także profesjonalnej organizacji i komunikacji. Cieszymy się z nawiązania współpracy z realme, które wspiera polski sport jako strategiczny partner Polskiego Związku Narciarskiego – oświadczył Adam Małysz, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Możliwość współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim to dla nas ogromne wyróżnienie i zaszczyt. Przenikanie się świata sportu i nowych technologii jest naturalne. W efekcie następuje rozwój dyscyplin sportowych, ale także zwiększa się atrakcyjność i dostępność sportu dla szerokiego grona odbiorców.  Jesteśmy gotowi na ekscytującą podróż w świat skoków narciarskich i mocno trzymamy kciuki za naszych skoczków! A już niedługo zaprezentujemy w Polsce nasz najnowszy smartfon – „Nowego Mistrza z aparatem 108 MP” realme C67 – powiedziała Justyna Kościuk, Marketing Manager realme Polska.

{loadmoduleid 1123}